En sommarhälsning från Jamtarnas land.

2012-07-20 @ 12:54:12
Heelu bloggen! 
Länge sedan jag skrev, jag vet. 
Har ni någon koll på vad jag har för mig i det som vi kallar för sommar? NOPE!
Men jag kan berätta för er att jag jobbar, jobbar och jobbar. Jag jobbar på ett gruppboende och det är väldigt
trevligt jobb och mycket roliga kollegor. Man jobbar mycket kväll, natt eller heldagar vilket gör att sociala livet inte blir särskilt stort. Men snart, efter en och en halv månad här upp kommer jag ha träffat alla viktiga personer. De som saknas är en liten återförening med gymnasie-bruttorna, så det blir Krog-Stråket på tisdag! 
 
Nu har jag spänderat nästan en vecka hos min pappa, istället för hos mamma där jag vanligen bor. Det har varit nice, och jag har träffat släktingar och en kompis från högstadiet. Ätit surströming har jag hunnit med också vilket är jäkla nice! 
 
Nu ska jag snart bege mig för veckans sista arbetspass, en natt på gruppboendet, det är faktiskt helt okej. Och sedan blir det en trevlig helg att se framemot. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0