Reunited

2012-07-07 @ 00:25:32
 
Förra helgen var min lillebror och jag i Växjö på Harry Potter konventet Felix Felicis 2012. 
Där fick jag äntligen träffa bästaste Annie igen, som jag inte träffat sedan i mars, när jag fyllde år och för övrigt gav henne den underbara slipsen hon har på sig som student-present i förskott. 
 
Konvetet var as härligt och jätte kul att vara deltagare/Prefekt på ett konvent igen och inte arrangör. 
Men nästa sommar är jag arrangör igen för Riddikulus. Det är så härligt att den svenska Harry Potter-fandomen lever så mycket som den gör och att de alltid händer saker i den. Alltid någon som vill ta över stafett pinnen och göra ett konvent. Det blev lite av en nystart när vi skapade Portkey 2011, då det konventet var de första större sommarkonventet utanför Stockholm. Nu finns de intesssen överrallt i Sverige för att arrangera då man ser att man kan och de går, även om det inte är i huvudstaden, vilket inte alls är nödvändigt. 
 
Härigt med nördighet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0