Med kaffet i handen välkomnas ett nytt blogg år!

2013-01-10 @ 12:02:00
 
Hej på er och god fortsättning på det nya året. 
Jag hoppas ni haft ett underbart 2012. Jag har haft ett helt fantastiskt år. 
Allt började med en magisk julbal på Kalmar Slott och fortsatte med flytt till Uppsala och historiastudier. Sen var det en lång sommar i jämtland med jobb, lillebror mys och annat äventyrligt. 
Hösten har bestått av att jag fått en rumskompis då Annie flyttade in hos mig, mer intensvit planerande av nya Harry Potter events, 85% vegetariskkost och en magisk, underbart och helt otrolig rolig resa till drömstaden Edinburgh. 
 
Jag vill sammanfatta året med tre bilder: 
 
Pepp in för julablen Phoenix. Och allt nördigt. 
Annie flyttar in i Uppsala :D
 
 
Japp sjukt pepp på Edinburgh Castle i Edinbugh! Dreams come true sometimes! 
 
Nu hoppas vi bara att 2013 ordnar upp sig och blir ett riktigt fantastiskt år det också! 
 
Till we meet again! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

åå Malin!! Vad du ser glad ut på fotot från Edinburgh castle :)
Gillar din nya bloggdesign!

pussokram

2013-01-10 @ 12:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0