Oh-hoj!

2013-03-16 @ 12:29:00
Det är så konstigt, man tänker hela tiden att "Jo, jag borde nog ta tag i det där med att skriva ett blogg inlägg" men så blir det aldrig av. Det är synd. Men har man inte tiden eller vet vad man vill blogga om och egentligen inte vill skriva något meningslöst inlägg om att man inte skrivit på nästan två månader.

Det är märkligt.

Men det är sant, väldigt sant. Det blir bara sådana inlägg som kryper in i då på grund av det dåliga samvete man har över att man har en blogg man inte bloggar på. Men kanske en dag ska jag komma på och fixa något seriöst att använda bloggen till. Kanske ska jag göra bokrecensioner på det böcker jag läser, eller publicera dikter eller noveller jag skriver. Men jag skriver inte så mycket längre, bara lite ibland och inget blir egentligen bra (tycker jag).

Vi får väl se när engagemanget infinner sig och när man tar sig i kragen och gör något åt det. Men tillsvidare så hörs vi när vi hörs och ses när vi ses ^^

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jomen det är ju ingen lag på att bloggen måste uppdateras minst en gång om dagen, en gång i veckan eller ens en gång om dagen - eller? ;) Du cäljer ju själv hur ofta du ska blogga och vill du nu blogga en gång i halvåret så ser jag inget fel i det.
Oavsettt för vems skull du har din blogg så är dåligt samvete ingen bra anledning att blogga och det kanske kan vara så att det är det som gör att du inte vill blogga? Nästa gång du kommer på att du inte bloggat på evigheter, skriv bara ett tramsinlägg om vilken din favvodryck är när du fikar, vad du gjort i veckan eller en skum dröm du haft. Svårare än så är det inte ;) och det är faktiskt okej att ha en vilande blogg, det med! Kram

2013-03-17 @ 19:30:40
URL: http://nvte08.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0